niedziela, 10 lipca 2016

♡Plany czytelnicze na wakacje 2016♡


Hej kochani!
Jak wszyscy wiemy wakacje się już rozpoczęły, a ja postanowiłam pokazać Wam książki, które będę pochłaniać przez najbliższe dwa miesiące. Jak zwykle nie mierzę sił na zamiary, gdyż tych pozycji jest za dużo, ale mam nadzieję, że chociaż połowę z nich uda mi się przeczytać :)



  1. "Cinder" Mrissa Meyer
  2. "Gildia magów" Trudi Canavan
  3. "Zbuntowani" C. J. Daugherty
  4. "Czerwone jak krew" Salla Simukka


  1. "Sekret Julii" Tahereh Mafi
  2. "Przebudzona o świcie" C. C. Hunter
  3. "Opal" Jennifer L. Armentrout
  4. "Lek na śmierć" James Dashner


  1. "Hopeless" Colleen Hoover
  2. "Maybe someday" Colleen Hoover
  3. "Powód by oddychać" Rebecca Donovan
  4. "Angelfall" Susan Ee


  1. "Córka dymu i kości" Laini Taylor
  2. "Dotyk Julii" Tahereh Mafi
  3. "Gregor i tajemne znaki" Suzanne Collins
  4. "Korona w mroku" Sarah J. Maas



  1. "Mechaniczny książę" Cassandra Clare
  2. "Miasto niebiańskiego ognia" Cassandra Clare
  3. "Wstyd" Rachel Van Dyken
  4. "Przegląd końca świata. Feed" Mira Grant




W te wakacje skupię się głównie na tych pozycjach, ale na pewno będę czytać też inne. Nigdy nic nie wiadomo :)

Czytaliście coś z tego?
Bądź jakie macie plany na Summer!! :D?
Buziaki :*



31 komentarzy:

  1. W niedługim czasie również muszę sobie sprawić podobną listę, bo cóż... Zapomniałam, co chcę przeczytać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dokładnie trzeba sobie wszystko rozpisać :D

      Usuń
  2. "Hopeless" bardzo Ci polecam, natomiast sama marzę by zabrać się wreszcie za "Zbuntowanych" i "Wstyd" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Hopeless"! Ciągnie mnie to tej książki, ale najpierw muszę skończyć te, które już zaczęłam :D A propos "Wstydu" już zdążyłam przeczytać i był ŚWIETNY. Gorąco polecam :)

      Usuń
  3. Same fajne książki na wakacje. ,,Koronę w mroku" polecam no i książki Hoover. :3 A Jamasa Dashnera uwielbiam i ta trylogia jest super. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uwielbiam Dashnera! <3 Dlatego nie chcę czytać "Leku.." bo to już ostatnia część i będzie mi smutno jak skończę :'(

      Usuń
  4. Czytaj Mechanicznego księcia, bo jest cudowny <3 Dzięki niemu zakochałam się w Diabelskich Maszynach^^ Jest też Hoover... ooo, dużo dobrych ksiażków widzę :D

    Pozdrawiam!
    www.lekturia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie, właśnie mam w planach zabrać się za "Mechanicznego księcia" jeszcze dzisiaj wieczorem ^^

      Usuń
  5. Widzę pełno tu ciebie zacnych książków w planach na te wakacje :D. Większość czytałam lub również mam w planach, a szczególnie mogę polecić Clare, Gildię magów i Dotyk Julii. Ja generalnie nie robię planów czytelniczych, bo zawsze się okazuje, że nic mi z tego nie wychodzi. Mam swój sprawdzony system - podejść do półki z zaległościami, popatrzeć na nią pół godziny i w końcu wybrać książkę, na której najczęściej zawieszam wzrok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa.. znam ten ból. Co prawda zrobiłam sobie te plany, ale też mam wrażenie, że nic z nich nie wyjdzie :P. Świetny sposób :D nie powiem, też tak czasami robię, a nawet mam całą półkę z książkami, które zaczęłam a ich nie skończyłam i też przed nią stoję i gapię się na te książki, po czym stwierdzam, że "Eee niee lepiej zacznę jakąś nową" :D

      Usuń
  6. Polecam z całego serducha "Maybe someday" - cudowna historia. Podobnie podobało mi się "Hopeless". Sama chcę przeczytać właśnie "Czerwone jak krew". Natomiast "Powód by oddychać" było dla mnie nieco rozczrowujące...
    Pozdrawiam,
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh.. tak słynne "Maybe someday" mam nadzieję, że się na nim nie zawiodę :). A co do "Powodu.." to również troszeczkę się boję, mam wrażenie, że to będzie książka nie na moje nerwy :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. No, no, tyle świetnych książek!!!!!
    Polecam Cinder przede wszystkim, UWIELBOAM!! 💖💖💖💖
    Ach, Opal, Angelfall... ❤❤❤❤
    I Córka dymu i kości, to jest specyficzna książka ze świetnym klimatem! 💖💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *uwielbiam xDDD To z emocji xDDD

      Usuń
    2. Tak! Dziękuję za polecenie :D Mam nadzieję, że mnie również spodobają się te książki (a szczególnie liczę na Angelfall ^^)

      Usuń
  8. "Sagę księżycową" uwielbiam :D Podobnie jak wszystkie książki Hoover, ale "Maybe someday" podobała mi się najbardziej :)
    Świetne plany - powodzenia w ich realizacji :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ambitne plany :3 osobiście gorąco polecam serię o Julce :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah bardzo ambitne :D Właśnie kończę "Sekret.." i jak na razie podoba mi się ^^.

      Usuń
  10. O rany, wybrałaś sobie najlepsze lektury :) Gorąco polecam Ci Sagę Księżycową. Jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z twoich planów czytałam tylko "Opal" i "Koronę w mroku". Na wakacje mam ambitne plany, głównie grubsze książki, na które nie miałam czasu wcześniej, mam nadzieję, że uda mi się przeczytać chociaż część z nich :D a tobie życzę powodzenia ;)

    litery-na-papierze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tobie również życzę powodzenia :) osobiście lubię "grubaski" bo jak już polubię jakaś książkę to chciałabym, żeby była jak najdłuższa :D

      Usuń
  12. W poprzednie wakacje czytałam "Maybe someday" oraz "Hopeless" i ogromnie spodobały mi się te książki. "Dotyk Julii" też uwielbiam :D Życzę miłego czytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! No tak, w końcu wypadałoby zabrać się za książki Hoover :D Przeczytałam już oba tomy Julii i również uwielbiam <3

      Usuń
  13. Życzę powodzenia w spełnianiu tych planów ;) Z tych pozycji czytałam "Córkę dymu i kości", "Czerwone jak krew" i "Wstyd". Wszystkie mi się bardzo podobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Mam nadzieję, że uda mi się spełnić te moje plany :D

      Usuń
  14. O, u mnie w planach wakacyjnych też znajduje się I tom Angelfall :D Poza tym chcę dokończyć Dary Anioła, został mi V i właśnie VI tom. Generalnie muszę się zająć książkami, które kupiłam na przestrzeni ostatnich miesięcy, bo stosik rośnie zamiast maleć XD Dlatego mam nadzieję, że przy wizycie w bibliotece uda mi się nieco powstrzymać swoje zapędy, bo lektury mam już wystarczająco dużo :P
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pjona :D Dokładnie, ja też muszę w końcu czytać te książki, które kupiłam w ostatnim czasie a nie kupować nowe :P Jestem z siebie dumna, bo nie kupiłam ŻADNEJ książki na tej mega promocji na Znaku bo stwierdziłam, że już KONIEC!! :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Polecam "Hopeless". Na mnie książka zrobiła spore wrażenie. Naprawdę warto ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za polecenie, jak wszystko dobrze pójdzie to już jutro się za nią zabieram :)

      Usuń

Kochani! Dziękuję Wam, że odwiedziliście mojego bloga. Jeśli podoba Ci się to co robię, zostaw komentarz, bądź jeśli Ci się nie podoba, też go zostaw :D. Wasze opinie wiele dla mnie znaczą. Za każde miłe słowo, zawsze staram się odwdzięczyć. Jeżeli macie taką możliwość, zostawicie mi linki do Waszych stronek, z przyjemnością odwiedzę :*.