Styczeń:
- "Elita" Kiera Cass
- "Cztery" Veronica Roth
- "Jedyna" Kiera Cass
- "Cisza" Becca Fitzpatrick
- "Finale" Becca Fitzpatric
- "Romeo i Julia" William Shakespeare
- "Więzień labiryntu" James Dashner
- "Miasto kości" Cassandra Clare
- "Miasto popiołów" Cassandra Clare
- "Miasto szkła" Cassandra Clare
Luty:
- "Obsydian" Jennifer L. Armentrout
- "Kim jesteś, Sky?" Joss Stirling
- "Dotyk Julii" Tehereh Mafi
- "Ostatnia spowiedź" Nina Reichter
- "9 żyć Chloe King.Upadła." Liz Braswell
- "Miasto upadłych aniołów" Cassandra Clare
- "9 żyć Chloe King. Uprowadzona" Liz Braswell
Marzec:
- "Mały książę" Antoine de Saint-Exupery
- "9 żyć Chloe King. Wybrana" Liz Braswell
- "Zbuntowana" Veronica Roth
- "Utrata" Rachel van Dyken
- "Oskar i Pani Róża" Eric Emanuel Schmmit
Kwiecień:
- "Książę mgły" Carlos Ruiz Zafon
- "Dziadek do orzechów" Małgorzata Musierowicz
- "Ostatnia spowiedź tom II" Nina Reichter
- "Żelazny król" Julie Kagawa
Maj:
- "Miasto upadłych aniołów" Cassandra Clare
Czerwiec:
- "Następczyni" Kiera Cass
- "Mroczne umysły" Alexandra Bracken
- "Wyścig śmierci" Maggie Stiefvater
- "Nigdy nie gasną" Alexandra Bracken
- "Zostań, jeśli kochasz" Gayle Forman
- "Bóg nigdy nie mruga" Regina Brett
- "Zołzunie" Matra Fox
Lipiec:
- "Szklany tron" Sara J. Maas
- "Próby ognia" James Dashner *recenzja*
- "Wybrani" S. J. Daugherty *recenzja*
- "Zabójczyni i władca piratów" S. J. Maas
- "Czas żniw" Samantha Shannon *recenzja*
- "Ostatnia spowiedź tom III" Nina Reichter *recenzja*
- "Osobliwy dom Pani Peregrine" Ransom Riggs *recenzja*
Sierpień:
- "Po zmierzchu" Alexandra Bracken *recenzja*
- "Krąg" Mats Strandberg & Sara B. Elfgren *recenzja*
- "Mechaniczny anioł" Cassandra Clare *recenzja*
- "Zakon mimów" Samantha Shannon *recenzja*
- "Złodziej pioruna" Rick Riordan *recenzja*
- "Dziedzictwo" S. J. Daugherty *recenzja*
Wrzesień:
- "Ogień i woda" Victoria Scott *recenzja*
- "Zwykły człowiek" Graeme Cameron *recenzja*
- "Ucieczka w dzicz" Erin Kunter *recenzja*
- "Talon" Julie Kagawa *recenzja*
- "Między światami" Roxana Saberi *recenzja*
Październik:
- "Buntownik" Julie Kagawa *recenzja*
- "Czerwona królowa" Victoria Scott *recenzja*
- "Gregor i niedokończona przepowiednia" Suzanne Collins *recenzja*
- "Córka zjadaczki grzechów" Melinda Salisbury *recenzja*
- "Sherlock Holmes" Arthur Conan Doyle
- "Moje śliczne" Karin Slaughter *recenzja*
Listopad:
- "Gregor i przepowiednia zagłady" Suzanne Collins *recenzja*
- "Endgame. Wezwanie." James Frey & Jonhson-Shelton Nils *recenzja*
- "Carrie Pibly. Nieznośnie genialna" Caren Lissner *recenzja*
- "Oskar i Pani Róża" Eric Emanuel Schmmit
Grudzień:
- "Krzyżacy" Henryk Sienkiewicz
- "Klucz niebios" James Frey & Jonhson-Shelton Nils *recenzja*
- "Piękne istoty" Kami Garci & Margaret Stohl *recenzja*
- "Utrata" Rachel van Dyken
- "Toxic" Rachel van Dyken
- "Harry Potter i kamień filozoficzny" J. K. Rowling
- "Urodzona o północy" C. C. Hunter
- "Księga cmentarna" Neil Gaiman
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Kochani! Dziękuję Wam, że odwiedziliście mojego bloga. Jeśli podoba Ci się to co robię, zostaw komentarz, bądź jeśli Ci się nie podoba, też go zostaw :D. Wasze opinie wiele dla mnie znaczą. Za każde miłe słowo, zawsze staram się odwdzięczyć. Jeżeli macie taką możliwość, zostawicie mi linki do Waszych stronek, z przyjemnością odwiedzę :*.