wtorek, 19 lipca 2016

POCZUJ LATO Book Tag


Hej kochani!
Dzisiaj mam dla Was tag książkowy wprost idealny na wakacje! Autorkami tego dzieła są Maja K., którą na pewno wszyscy dobrze znają oraz Zuzia. Zachęcam do zapoznania się z działalnością dziewczyn, o ile jeszcze Ich nie znacie, gdyż obie są niesamowite *.* 



1.Książka lub seria, którą chcesz przeczytać w wakacje.


Jest dosyć sporo książek, które chce przeczytać w te wakacje, ale postawiłam tutaj na "Angelfall". Muszę, ale to muszę koniecznie przeczytać tę pozycję, bo już za długo zalega mi na półce, poza tym niezwykle ciekawi mnie co jest w niej takiego, że mi ją tak polecacie :)



2. Książka z żółtą lub niebieską okładką.


"Lek na śmierć" zawiera oba te kolory na okładce (no dobra napis jest pomarańczowy, nie żółty ale cii :D).



3. Twój plażowy must have.


Moim plażowym "must have" będzie "Origin". Ogólnie cała seria Lux jest tak lekka i przyjemna, że aż się prosi, żeby zabrać którąś część na wakacje. Skończyłam niedawno "Opal" i nie spoilerując, powiem tylko tyle, że już dawno tak bardzo nie pragnęłam zabrać się za kontynuację jakiejś książki. Ja muszę wiedzieć co się stanie dalej!




4. Książka z okładką, która kojarzy ci się z wakacjami.


Książki Matthew Quicka, a raczej ich kolorowe okładki, kojarzą mi się z latem/wakacjami, dlatego chcę je przeczytać właśnie w tym okresie. Ahh.. tylko nie wiem czy się wyrobię w tym roku :P




5. Powieść, która wywołała u ciebie słoneczny uśmiech.



"Love, Rosie" Ceceli Ahern to tak słodka, przeurocza i przezabawna historia miłosna, że jak sobie tylko przypomnę problemy bohaterów i ich "mijanie się", na mojej twarzy od razu pojawia się słoneczny uśmiech :)





6. Książka przy której wylałaś może łez.



Kiedy tylko pomyślę o "Wszystkich jasnych miejscach" od razu robi mi się smutno. Co tu dużo mówić, jak czytaliście to wiecie o co mi chodzi :P. To jedna z najlepszych książek jakie przeczytałam w tym roku.




7. Najlepsza impreza w książce, czyli taka w której chciałabyś uczestniczyć.


Ahh.. uwierzcie mi, chciałabym być oryginalna, ale niestety, nie mogę wybrać żadnej innej imprezy jak tylko u Magnusa Bane - mojego najukochańszego bohatera, najlepszego na świecie! Dziękuję Pani Cassandrze Clare za to, że stworzyła tak wspaniałą postać, a uczestnictwo w imprezie u niej to szczyt moich marzeń :D




8. Powieść z historią łatwą jak jazda na rowerze.


Tutaj postanowiłam wybrać "Panikę" Lauren Oliver. Dlaczego? A no dlatego, że pomysł na fabułę może i banalny nie jest , ale nie podobał mi się kierunek w jakim poszedł ten wyścig. Autorka niczym nas nie zaskoczyła, przynajmniej mnie i spodziewałam się tutaj czegoś trudniejszego niż "jazda na rowerze".




9. Powieść do której musiałeś dojrzeć jak kwiat.

Nie wymienię tutaj żadnej konkretnej pozycji, ale myślę że muszę jeszcze dojrzeć do klasyki czy literatury historycznej. 





Okey, to było na dzisiaj wszystko :). 
Życzę Wam miłego wieczoru,
Buziaky :*


11 komentarzy:

  1. Tak, klasyka to trudny temat i ja też mam problem z jej czytaniem. Panika od samego początku wydawała mi się nudna i nawet jej nie czytałam, ale na nic ciekawego się nie zapowiada :(
    Wszystkie jasne miejsca będę niedługo czytać - przygotuje się na wiele emocji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Angelfall" serdecznie Ci polecam, bo to niesamowita seria <3
    Lekką książką jest każda, którą napisał Rick Riordan XD To jest geniusz pisarski ^^
    Morze łez?? Hmmm... Z pewnością przy "Mrocznych umysłach"!! *O*

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak ! "Angelfall" , cała seria, należy do jednych z moich ulubionych. Mocno apokaliptyczna z niezwykłą bohaterką i tak wartką akcją, że nim się obejrzysz, a zakończysz całą trylogię :). Zapewniam! Co do imprezy też się zgadzam - kto jak kto, ale Magnus potrafi zadbać o gości ;).

    Pozdrawiam ciepło!
    http://ksiazki-moim-oddechem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero zaczęłam moją przygodę z serią "Lux", ale chyba będę ja kontynuować ze względu na moją nową miłość <3 Deamon <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu czyli ja, ty i Maja będziemy na imprezie u Magnusa? Haha :D
    Super, że zrobiłaś ten tag a jeśli chodzi o Twoje odpowiedzi to... masz rację, Wszystkie jasne miejsca to powieść przez którą można wylać morze łez. Do tego muszę chyba zacząć czytać serie Lux, bo wciąż leży nieprzeczytana a tyle już tekstów polecających widziałam... Eh! :D Co za życie, tyle książek tak mało czasu :D

    Z. z Kulturalnej szafy

    OdpowiedzUsuń
  6. Okładki książek Quicka faktycznie są tak kolorowe, że kojarzą się z wakacjami. Przyznam, że wcześniej tak na to nie patrzyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O "Wszystkich jasnych miejscach" usłyszałam niedawno i baaaardzo chce ją przeczytać. Zauważyłam ,że rzeczywiście można wylać przy niej dużo łez.

    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dokładnie to samo z Angelfall - też muszę się wreszcie za to zabrać! Od kilku miesięcy I tom czeka na mnie na półce, ale stosik zamiast maleć, to tylko rośnie... :D W najbliższym czasie zamierzam też wreszcie zabrać się za "Więźnia Labiryntu". Zresztą chyba wszystkie książki wymienione przez Ciebie są na mojej liście; przez to wiem, ile mam zaległości w czytaniu :D
    Świetny tag :)
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z zaciekawieniem przeczytałam twój wpis :) Muszę częściej odwiedzać ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zestawienie, trzymam kciuki za Ciebie, żeby udało Ci się ogarnąć te książki.
    Dodaję bloga do obserwowanych, liczę na rewanż :)

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/05/harry-potter-podroz-przez-historie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Po pierwsze podoba mi się grafiką Twojego bloga. Jest taka mroczna ❤️

    Też bym chciała trafić na imprezę Magnusa Bana. Chociaż znając moje imprezowe zapędy, to baaaardzo źle by się skończyło dla obu stron 😅

    Pozdrawiam,
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń

Kochani! Dziękuję Wam, że odwiedziliście mojego bloga. Jeśli podoba Ci się to co robię, zostaw komentarz, bądź jeśli Ci się nie podoba, też go zostaw :D. Wasze opinie wiele dla mnie znaczą. Za każde miłe słowo, zawsze staram się odwdzięczyć. Jeżeli macie taką możliwość, zostawicie mi linki do Waszych stronek, z przyjemnością odwiedzę :*.