wtorek, 30 czerwca 2015

[9] "Bóg nigdy nie mruga" - Regina Brett










Nazwa: "Bóg nigdy nie mruga"
Autor: Regina Brett
Liczba stron: 320
Wydawnictwo: Insignis




50 LEKCJI NA TRUDNIEJSZE CHWILE W ŻYCIU.



Regina Brett 59-letnia pisarka, znana na całym świecie ze swoich niezwykle mądrych i wartościowych fetelionów, w których przeplata własne doświadczenia z przeżyciami osób spotkanych na swojej drodze. Jej powieści pokochały miliony ludzi na całym świecie (łącznie ze mną).



"Bez trudu zdołasz przetrwać każdy dzień, jeśli potrafisz przetrwać jedną chwilę. Rozpacz to wytwór wyobraźni, która udaje, że przyszłość istnieje, i uparcie przewiduje miliony chwil, tysiące dni, czym tak cię wyczerpuje, iż nie potrafisz żyć chwilą, która trwa."

                                                                                                          ANDRE DUBUS

50 lekcji, które autorka pragnie na przekazać to cudowne, niezwykle szczere, bardzo przydatne wskazówki dotyczące naszego życia. Nie mam pojęcia czemu, ale zaczęłam czytać tę książkę dwa lata temu, a skończyłam ją dopiero teraz. Why!? Zakochałam się w stylu pisania Pani Reginy i we wszystkich fetelionach :D. Wracając do autorki - to nie jest amatorka, która wpaja nam rzeczy, o których w większości nie ma bladego pojęcia, to jest bardzo doświadczona, dobra, szczera kobieta, której po prostu nie da się nie lubić. Podziwiam ją pod każdym względem. Za to, że nie poddała się nowotworowi i walczyła o swoje życie, za to, że pomimo przeciwności jakie ja napotykały jest teraz kim jest i może dla nas pisać :). Jej feteliony są cudowne, tak motywujące, że po przeczytaniu miałam tyle energii. Dzięki tej książce doceniłam to co mam i wiem, że muszę dalej spełniać swoje marzenia.



Polecam gorąco wszystkim! Moim zdaniem każdy powinien przeczytać tę książkę. Jeśli nie wiecie co kupić na urodziny, imieniny czy coś, swoim bliskim to serdecznie polecam Wam "Bóg nigdy nie mruga" :). Dzięki niej my również pragniemy być szczęśliwi i walczyć o swoje życie.



Ocena: 10/10



Przepraszam, że ta recenzja była bardzo chaotyczna, ale jestem taka nabuzowana :D

To tyle z mojej strony, do zobaczenia + życzę wszystkim cudownych wakacji!!


Pozdrawiam :*

1 komentarz:

  1. Hmmm może faktycznie po nią sięgnę w niedalekiej przyszłości. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani! Dziękuję Wam, że odwiedziliście mojego bloga. Jeśli podoba Ci się to co robię, zostaw komentarz, bądź jeśli Ci się nie podoba, też go zostaw :D. Wasze opinie wiele dla mnie znaczą. Za każde miłe słowo, zawsze staram się odwdzięczyć. Jeżeli macie taką możliwość, zostawicie mi linki do Waszych stronek, z przyjemnością odwiedzę :*.