wtorek, 30 czerwca 2015

Czytelnicze podsumowanie czerwca & TBR lipiec *.* !

 Nie mogę uwierzyć, że są już  :D





Ten miesiąc upłynął mi stosunkowo szybko. W sumie w drugiej połowie czerwca nic już nie robiliśmy, więc mogłam poświęcić większość mojego czasu na czytanie :). W tym miesiącu odbył się również Bookathon - o którym już na pewno wszyscy słyszeli. Niestety, właśnie w ostatnim tygodniu wyjechałam, przez co nie miałam zbyt dużo wolnego na maraton :(. Ale i tak nie poszło mi tak źle. Łącznie przeczytałam 7 książek, w tym 3 podczas Bookathonu.
Jak na mnie to nie najgorzej ;).





1. "Następczyni" - Kiera Cass  [Następczyni]

2. "Mroczne umysły" - ALexandra Bracken [Mroczneumysły]

3. "Wyścig śmierci" - Maggie Stiefvater [Wyścigśmierci]

4. "Nigdy nie gasną" - Alexandra Bracken    #Bookathon [Nigdyniegasną]

5. "Zostań, jeśli kochasz" - Gayle Forman   #Bookathon [Zostańjeślikochasz]

6. "Bóg nigdy nie mruga" - Regina Brett   #Bookathon [Bógnigdyniemruga]

7. "Zołzunie" - Marta Fox

Linki do recenzji obok :)





Przejdźmy do TBR
W lipcu mam zamiar przeczytać:

                       
               
1. "Szklany tron" - Sara J. Mass                         2. "Próby ognia" - James Dashner

                                                          

                                   


3. "Wybrani" - S. J. Daugherty                        4. "Czas żniw" - Samantha Shannon







5. "Ostatnia spowiedź tom III" - Nina Reichter    6. "Osobliwy dom Pani Peregrine" - Ransom Riggs



Oczywiście to tylko wstępne plany, mam nadzieję, że wyjdzie tego dużo więcej.
Zaczęły się wakacje! W końcu będę miała czas na czytanie :D, chociaż nie tak do końca, bo niestety w drugiej połowie wyjeżdżam :P. Ale zostają mi jeszcze 2 tygodnie :).
Mam nadzieję, że następny miesiąc będzie bardziej obfity w nowe pozycje.

Pozdrawiam :*

PS. A jak Wam poszło czytanie w tym miesiącu? :D


4 komentarze:

  1. Reginę Brett czytałam i kocham <3."Bóg nigdy nie mruga" jest fantastyczną książką!
    "Wyścig..." mam w planach, bo bardzo, bardzo mnie zainteresował i czuję, że będzie dobry :)
    "Mroczne..." może kiedyś, na razie mnie nie ciągnie.Rywalki też w planach.
    Wyniki bardzo ładne!
    Szklany czeka u mnie na półce i nie mogę się doczekać, czekam też na twoją recenzję :).
    "Wybranych" czytałam i w sumie całkiem fajne, choć ten trójkąt miłosny to raczej nie moje klimaty xd.Ale kiedyś będę czytać kontynuacje.
    Za "Czas żniw" miałam się zabrać w wakacje, ale nie ma tej książki w bibliotece, więc nie wiem, co zrobię >.<
    Życzę udanego wyjazdu i zaczytanego lipca ^^
    U mnie też już się pojawiło podsumowanie, jeśli masz ochotę ;)

    cityofdreamingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, koniecznie zabierz się za "Szklany tron". Przed chwilą skończyłam czytać i po prostu ... nie mogę ....."wow" :D. Jestem bardzo ciekawa "Wybranych", chyba się za nie zaraz zabiorę.
      Dziękuję, Tobie również życzę udanych, zaczytanych wakacji :*.
      Zaraz do Cb wpadam :D.

      Usuń
  2. Szklany tron! Zakochasz się zobaczysz ;) Też muszę się zabrać wreszcie za Czas Żniw, bo podobno jest niesamowity, no ale mówię tak sobie już chyba z pół roku xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś rację, zakochałam się :D. Muszę szybko dorawć "Koronę w mroku".
      Co do "Czasu żniw" to nie martw sie, leży na moich półkach ponad rok ( wstyd :D), ale mam nadzieję, że będzie warty uwagi :)

      Usuń

Kochani! Dziękuję Wam, że odwiedziliście mojego bloga. Jeśli podoba Ci się to co robię, zostaw komentarz, bądź jeśli Ci się nie podoba, też go zostaw :D. Wasze opinie wiele dla mnie znaczą. Za każde miłe słowo, zawsze staram się odwdzięczyć. Jeżeli macie taką możliwość, zostawicie mi linki do Waszych stronek, z przyjemnością odwiedzę :*.