piątek, 19 czerwca 2015

Czytelniczy maraton - Bookathon!!



W dniach 21.06-26.06 odbędzie się Bookathon, w którym   my-książkoholicy mamy możliwość zmierzenia się z tygodniem czytelniczych wyzwań.



Do brania udziału zachęcają nas organizatorki:
Anita Boharewicz [BookReviewsbyAnita]
Ewelina Mierzwińska [EwelinaMierzwińska]
Olga Kowalska [WielkiBuk]

Niestety mamy tylko 7 dni (zaaa małoooo!!), więc nie mam pojęcia czy uda mi się sprostać wszystkim wyzwaniom, dlatego do niektórych, przydzieliłam tę samą książkę (trochę naciągane ale... :) )
Oto one:
1. Dokończ książkę, której nie skończyłeś.















2. Przeczytaj książkę, która czeka na Ciebie od lat.















3. Książka, którą wybrała dla Ciebie inna osoba.















4. Przeczytaj książkę z gatunku po który najrzadziej sięgasz.















5. Przeczytaj książkę i obejrzyj jej filmową adaptację.















6. Bestseller, którego jeszcze nie czytałaś.















7. Przeczytaj w czasie Bookathonu co najmniej 1500 stron.


No zobaczymy jak pójdzie ^.^, mam nadzieję, że przeczytam chociaż dwie książki :D
Zachęcam wszystkich do brania udziału, bo to naprawdę fajna zabawa.
Powodzenia!! :*

1 komentarz:

  1. Film zostań jeśli kochasz jest świetny!! Nie wiem jak książka, bo ja zwykle robię na odwrót zamiast czytać to oglądam :D

    OdpowiedzUsuń

Kochani! Dziękuję Wam, że odwiedziliście mojego bloga. Jeśli podoba Ci się to co robię, zostaw komentarz, bądź jeśli Ci się nie podoba, też go zostaw :D. Wasze opinie wiele dla mnie znaczą. Za każde miłe słowo, zawsze staram się odwdzięczyć. Jeżeli macie taką możliwość, zostawicie mi linki do Waszych stronek, z przyjemnością odwiedzę :*.