wtorek, 1 marca 2016

~PODSUMOWANIE LUTEGO 2016~


Witajcie! Luty już się skończył, więc pora na podsumowanie miesiąca! Z racji tego, że miałam dwa tygodnie wolnego (ferie), to w sumie tylko siedziałam i czytałam. No dobra, może jeszcze oglądałam seriale ^^. Tak czy siak, jestem bardzo zadowolona z wyniku bo w lutym udało mi się przeczytać 11 książek! Oto one:

  • "Miasto cieni" Ransom Riggs - czyli kontynuacja bestsellerowego "Osobliwego domu Pani Peregrine". Był, moim zdaniem, równie dobry co pierwsza część i już nie nie mogę doczekać się premiery trzeciego tomu, bardzo chcę zobaczyć jak zakończy się ta historia! (8/10)
  • "Malfetto. Mroczne Piętno" Marie Lu - autora "Legendy"... hmm.. podobała mi się, ale wypada trochę słabiej niż słynna trylogia "Legenda".... (8/10)
  • "Wybraniec" Marie Lu - apropos "Legndy", w lutym postanowiłam kontynuować serię i nie żałuję, bo drugi tom był fantastyczny, co prawda trochę gorszy od pierwszego, ale równie emocjonujący :) (8/10)
  • "Jak Cię wykraść, Phoenix?" Joss Stirling - kiedy tylko skończyłam "Kim jesteś, Sky?", wiedziałam, że muszę kiedyś sięgnąć po kontynuację, w końcu się to udało i jestem oczarowana sagą o Braciach Benedictach *.* (8/10)
  • "Patriota" Marie Lu - czyli wspaniałe, genialne, cudowne zakończenie serii (aż zabrakło mi epitetów :D). Najlepsze zakończenie jakie kiedykolwiek czytałam. Piękne i wzruszająca, a za razem straszne i smutne. Pooolecam jeszcze raz (ps. nie czytajcie mojej recenzji, bo tam też posypią się same zachwyty :D) (10/10)
  • "Misja Ivy" Amy Engel - jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tą książką. Dystopijna powieść, ale z zupełnie nową/oryginalną fabułą. Więcej dowiedzie się w recenzji :). (8/10)
  • "Szeptem" Becca Fitzpatric - ahh.. miło było powrócić do historii Nory i Patcha. Skończyłam tę serię ze dwa lata temu, ale jakoś tak ostatnio miałam ochotę po nią sięgnąć, dlatego przeczytałam ją w wersji elektronicznej. Wrażenia były takie same jakbym czytała to po raz pierwszy. (8/10)
  • "Kamień i sól" Victoria Scott - podobała mi się o wiele bardziej od pierwszego tomu. I o tyle po pierwszym jakoś tak nie miałam wielkiej ochoty kontynuować serii, to po drugim już odliczam dni do premiery trzeciej części! (9/10)
  • "Panika" Lauren Oliver - moje pierwsze spotkanie z tą autorką. Możecie ją kojarzyć z "Delirium" albo "7 razy dziś". Niestety, mnie akurat nie powaliła ta książka, więc nie wiem czy będę sięgać kiedyś po inne pozycje Pani Oliver. (7/10)
  • "Marsjanin" Andy Weir - cudowny, przezabawny "Marsjanin", a raczej Mark Watney, którego nie da się nie kochać. Jedna z moich ulubionych powieści jednotomowych. Aha.. no jeżeli nie chcecie czytać książki, to koniecznie obejrzyjcie film! Również genialny! (10/10)
  • "Oskar i Pani Róża" Eric Emanuel Schmmit - jak wiecie jest to moja ulubiona krótka książka, która zawsze motywuje mnie do życia, do wszystkiego. Dlatego przynajmniej raz na dwa miesiące trzeba do niej wrócić :). (10/10) 


Łączna liczba stron: 3725
Łączna długość grzbietów: 28 cm


Jeżeli chodzi o najlepszą książkę miesiąca, to nie dam rady zdecydować się na jedną. Ogólnie w lutym przeczytałam same dobre książki.. no dobra to trzy najlepsze... "Oskar i Pani Róża" oczywiście się nie liczy, bo tak to co miesiąc byłby wybierany, a więc: "Patriota", "Kamień i sól" i "Marsjanin".

Ogólnie luty był świetnym miesiącem, pff.. wcale nie dlatego, że były ferie... Ok, głównie dlatego :). Zaczęłam też oglądać więcej seriali np. The 100 (w którym się zakochałam). Postanowienie - muszę przestać tyle tego oglądać, bo przez to nie mam czasu na czytanie ;/


A ile książek Wam udało się przeczytać?

17 komentarzy:

  1. łał gratulacje!♥ mi się udało przeczytać dosłownie połowę z tego co ty xD mam nadzieję, że w marcu będzie lepiej.
    pozdrawiam,
    http://ksiazkiponadniebo.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem dość świeżo po "Szeptem"... i emm... może nie będę tu na razie nic pisać, chociaż moja opinia na blogu pojawi się dopiero końcem kwietnia [takie piękne plany <3]. Za 'Marsjanina' muszę się kiedyś zabrać.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluje świetnego wyniku :* Malfetto i Legenda dopiero przede mną i mam nadzieję że pozytywnie mnie zaskoczą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Imponujący wynik :) Mnie udało się przeczytać tylko 4 książki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Legenda <3 Ta seria tak przyzywa, ale nie ma, gdzie jej kupić! Chamstwo! Po prostu chamstwo! Ale zdobędę te książki. Jakoś je zdobędę ;)

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Marsjanina też chętnie bym przeczytała, tak jak i Panikę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehh... na pytanie ile ja przeczytam raczej ci nie odpowiem, bo to trochę wstyd xD gratuluję wyniku i życzę równie udanego marca! :D

    zaczarowana-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku same wspaniałości. *-* Czytałam 4 z nich. Chce przeczytać "Panikę" i bardzo, bardzo "Marsjanina" ♥ Już sobie nawet zamówiłam. :D
    Gratuluję tych wspaniałości i powodzenia w następnym miesiącu. :D
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo udany miesiąc miałaś :) Życzę Ci aby marzec był równie owocny.
    "Marsjanin" - to faktycznie niesamowita powieść :D
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo 11 książek! Świetny wynik ^^
    Mnie kusi aby sięgnąć po Misję Ivy :)
    Ale na razie moja lista "do przeczytania" jest ogromna i się ciągle powiększa :D
    Pozdrawiam ~ Bacha

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę tak książkowego miesiąca <3. Najchętniej z tego stosika przygarnęłabym "Marsjanina", tak, chyba właśnie jego.
    A "Oskar i Pani Róża" to piękna opowiastka, masz rację, bardzo wzruszająca.

    Pozdrowienia z Po drugiej stronie książki od Książniczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wynik! Niestety nie czytałam żadnej z tych książek :( (nie mam pojęcia, jak to się stało). Tyle książek, tak mało czasu.../Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam ,,Oskar i pani Róża''-uwielbiam!
    Muszę przeczytać ,,Marsjanin''Ciągle słyszę ,że ta książka jest świetna,a ty zachęciłaś mnie jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyniku! Ja również niedługo zabieram się za "Oskara i panią Różę" ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niedawno wypożyczyłam trylogię Legenda z biblioteki i się cieszę! ^_^
    Świetny wynik! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  16. 11 książek, niesamowity wynik, gratuluję :). Pozdrawiam gorąco ^^.

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Kochani! Dziękuję Wam, że odwiedziliście mojego bloga. Jeśli podoba Ci się to co robię, zostaw komentarz, bądź jeśli Ci się nie podoba, też go zostaw :D. Wasze opinie wiele dla mnie znaczą. Za każde miłe słowo, zawsze staram się odwdzięczyć. Jeżeli macie taką możliwość, zostawicie mi linki do Waszych stronek, z przyjemnością odwiedzę :*.