wtorek, 2 czerwca 2015

Book TMI Tag

Hejka! Dzisiaj najdłuższy Tag jaki kiedykolwiek widziałam O.O. Serio 47 pytań !? Więc żeby nie przedłużać przejdźmy do nich :).

1. Która fikcyjna postać ma najlepszy styl?
Moim zdaniem zawsze świetnie wygląda Isabelle Lightwood z serii "Dary anioła" (tak wiem wszyscy wybierają do tej kategorii właśnie ją, ale nic na to nie poradze, że jest boska). Z chęcią wybrałabym ją na moją stylistkę ^.^.

2. Twoje fikcyjne zauroczenie?
O kurcze, kogo by tu wybrać. No, więc takich zauroczeń mam bardzo dużo, prawie w każdej książce znajdę jakieś ciacho. Najbardziej lubię chłopców inteligentnych, zabawnych, z charakterkiem..... No dobra skoro już muszę wybrać to: Damon Black - "Obsydian", Jace Wayland - "Dary anioła", Tom i Bradin Rotheld - "Ostatnia spowiedź", a także Weston Michaels - "Utrata". Tak więc jak widzicie sami "bad boys" :D

3. Czy kochałaś kiedyś postać, a póżniej zaczęłaś jej nienawidzić?
Nigdy mi się jeszcze nie zdarzyła taka sytuacja. Zazwyczaj albo kogoś kocham od początku, albo nienawidzę od początku.

4. Największa książka na twojej półce?
"4000 pytań i odpowiedzi"

5. Najcięższa książka na twojej półce?
Uwaga <zdziwienie> również "4000 pytań i odpowiedzi"

6. Czy masz jakieś książkowe plakaty?
Mam tylko jeden plakat ilustrujący serię "Rywalki" ( dostałam go przy zakupie), a poza nim mam mnóstwo wydrukowanych kartek, którymi opklejiłam szafę :).

7. Czy masz jakąś biżuterię związaną z książkami?
Niestety nie, ale zamierzam kupić sobie broszkę z kosogłosem.... kiedyś....

8. Książkowa para której kibicujesz?
Simon Lewis i Isabelle Lightwood - "Dary anioła" 

9. Ulubiona seria książek?
Nie potrafiłabym wybrać jednej, bo moje serce rospadłoby się na milion kawałeczków, dlatego ograniczyłam się tylko do 3 (cud): "Igrzyska śmierci", "Dary anioła", "Rywalki". 

10. Ulubiony soundtrack z ekranizacji książki?
Uwielbiam wszystkie soundtracki do "Igrzysk śmierci", a ostatnio natarczywie słucham soundtracka do "Gwiazd naszych wina", polecam serdecznie :)/:'( 

11. Jaką książkę polubiłaś tak bardzo, że chciałabyś, aby była kontynuowana?
Chciałabym, aby była kontynuowana w polskim tłumaczeniu seria "Żelazny dwór", bo do tej pory w Polsce ukaały się tylko dwa pierwsze tomy :(.

12. Ulubiona powieść jednotomowa? 
Myślę, że do tej kategorii wybiorę "Love, Rosie" Cecelia Ahern, bo uwielbiam tę powieść ( z resztą film także :D ), ale muszę jeszcze Wam powiedzieć o świetnej książce "Utrata" Rachel Van Dyken, co prawda niedługo zostanie wydana kontynuacja, ale co tam :).

13. Od kiedy czytasz?
W sumie to od dziecka. Zawsze coś czytałam, coś chętniej albo mniej chętnie, ale zawsze :).

14. W którym domu Hogwartu jesteś?
Gryffindor..... yeah.....

15. Czego szukasz w książce?
Przede wszystkim rozrywki, kiedy mogę wciągnąć się w wykreowany świat, zapomnieć o wszystkich swoich  problemach.....a no i musi być koniecznie zabawna (jeśli książka może być zabawna ^.^).

16. Ulubiony cytat?
Mam kilka ale zdecydowałam się na ten: 
"Życie nie jest sprawiedliwe, ale to, jak je przeżyjemy, to właśnie jest cudowne. To dar. A każdy dar jest inny, każda ścieżka jest inna. Ta z jakiegoś powodu jest nasza i im szybciej się z tym pogodzimy, tym szybciej przestaniemy płakać i zaczniemy żyć". - "Utrata" Rachel Van Dyken

17. Ulubiona okładka?
O nie ... wiedziałam, że będzie to pytanie..... no cóż mam mnóstwo, mnóstwo ulubionych okładek... więc postaram się wymienić tylko kilka: okładki wszystkich części "Rywalek" (chociaż najbardziej podoba mi się 4 tom), okładki trylogii "Krąg", "Ogień" i "Klucz", a także okładki trylogii "Dotyk Julii" - wszystkie *.*.

18. Akcja vs romans?
Oczywiście, żeby książka była dobra musi być to i to.

19. Gdzie idziesz gdy dzieją się momenty?
Zazwyczaj zostaję w tym samym miejscu i płaczę T.T

20. Ile zajmuje ci przeczytanie jednej książki?
Zależy od tego, czy książka mnie bardzo zainteresuje i wciągnie, czy taż mniej. Jeśli tak to potrafię przeczytać powieść nawet w jeden dzień, jeśli mniej to tydzień...

21. Ile trwa twój "kac książkowy"?
Jeśli jest bardzo mocy, to nawet kilka dni.

22. Najmniej lubiana książka?
Zdecydowanie moja lektura z podstawówki (podkreślam jedyna lektura której nie przeczytałam), oczywiście mówię o "W pustyni i w puszczy". Tak zdaję sobie sprawę, że niektórzy ją lubią, ale .. błagam... 

23. Co cię zachęca do polubienia postaci?
Poczucie humoru, pewność siebie, fajny wygląd... no nie wiem co jeszcze... 

24. Co cię odrzuca w postaci?
Właśnie brak pewności siebie, taka nieśmiałość, ciapowatość... a no i jeszcze brak umiejętności podejmowania szybkich decyzji.

25. Dlaczego dołączyłaś do blogosfery?
Uwielbiam czytać książki!!! Po prostu, dlatego. Super jest to, że mogę się z Wami dzielić moimi przemyśleniami na temat mojego ulubionego tematu jakim są "KSIĄŻKI"...

26. Straszna książka?
Nie czytałam jeszcze takiej, która by mnie przeraziła.

27. Kiedy ostatnio płakałaś przy książce?
Chyba ostatnio podczas czytania "Więźnia labiryntu".

28. Ostatnia książka której dałaś 10/10?
"Kosogłos" - Suzanne Collins

29. Ulubiony tytuł?
Myślę, że "Tam gdzie spadają anioły", "Nigdziebądź", "Osobliwy dom Pani Peregrine".

30. Ostatnio przeczytana książka?
"Chłopcy" Jakub Ćwiek

31. Co teraz czytasz?
Aktualnie "Następczyni" Kiera Cass

32. Ostatnio obejrzany film na podstawie książki?
"Zbuntowana"

33. Bohater książkowy, z którym chciałabyś porozmawiać?
Oczywiście z moim ulubionym bohaterem - Magnus'em Banem.

34. Autor, z którym chcesz porozmawiać?
Bezapelacyjnie Cassandra Clare

35. Ulubione jedzenie do czytania?
w sumie wszystko ale oczywiście najlepiej słodycze.

36. Książkowy świat, w którym chciałabyś żyć?
Napewno świat z Harre'go Pottera albo świat Nocnych łowców <3.

37. Świat książkowy, w którym nie chcesz żyć?
Świat z Igrzysk śmierci.

38. Kiedy ostatnio powąchałaś książkę?
Teraz (właśnie wyobrażacie sobie, że ją wącham :) )

39. Dziwne sposoby obrażania kogoś, użyte w książce?
Na pewno klump, sztamak itp. , wszystkie z "Więźnia labiryntu".

40. Czy tworzysz jakieś własne teksty?
Trochę tak, ale niestety nie mam talentu poetyckiego :(.

41. Ulubiony magiczny przedmiot?
Stela.

42. Twoje miejsce w drużynie qudditcha?
Bronić, ani łapać to ja nie umiem, ale za to nie jestem taka słaba w ataku :)

43. Nazwij piosenkę, którą łączysz z jakąś książką?
Beth Crowley "Warrior" z " Darami anioła" Cassandry Clare

44. Ulubiony podryw na książkę?
Nie ma takiego, poza tym na książkę !?

45. Użyłaś go kiedyś?
No na pewno skoro nie istnieje.

46. Ile masz książek?
Nie mam ich za dużo, dlatego że większość wypożyczam, ale tak około 40 książek.

47. Kogo tagujesz?
Po prostu jeżeli macie ochotę to zróbcie ten tag :).


To były wszystkie pytania .... strasznie boli mnie ręka od pisania :D... no nic mam nadzieję, że ten tag Wam się spodobał :).
Do zobaczenia w kolejnych postach.
Pozdrawiam :*

2 komentarze:

Kochani! Dziękuję Wam, że odwiedziliście mojego bloga. Jeśli podoba Ci się to co robię, zostaw komentarz, bądź jeśli Ci się nie podoba, też go zostaw :D. Wasze opinie wiele dla mnie znaczą. Za każde miłe słowo, zawsze staram się odwdzięczyć. Jeżeli macie taką możliwość, zostawicie mi linki do Waszych stronek, z przyjemnością odwiedzę :*.